Godmorgon

Random / Permalink / 0
 Ännu en härlig morgon i denna otroliga kyla som verkar vara här för att stanna en längre tid framåt. Jag har inga problem med kylan alls förutom att man antingen fryser ihjäl så fort man går utanför porten eller att man halkar ihjäl sig.. Vilket väljer man av alternativen? 
 
Förutom denna kyla, speciellt på morgonen så är de strax dags för mig och Charlie att gå till bussen. Just nu sitter han o äter medan jag sitter o väntar på att tiden ska gå lite fortare.. Ska packa i de sista i vagnen innan vi lämnar värmen som t ex Charlies inneskor som jag nästan glömde ta med mig igår när vi skulle åka till förskolan. Alltid ska man glömma något men som tur känner man på sig innan man lämnar porten att något saknas och sen så kommer man på vad de är som saknas i samma sekund. Då är de bara att vända och springa upp igen! 
 
Idag ska inget glömmas iallafall så jag ska packa i de sista så att allt kommer med. Eftersom att de är så kallt ute och så ojämnt mark för att Charlie ska kunna ta sig fram i snön och halkan, får han åka i hans vagn. Älskar att ta med mig vagnen för att för de första så slipper jag gnället från Charlie när han inte orkar gå. Orkar han inte gå när vagnen inte är med blir de så mycket gnäll plus att då måste jag köra honom samtidigt som han sitter på rullatorn vilket skapar en sån otrolig ryggvärk.. Andra bra grejen med att ta med sig vagnen är att jag får ett stadigare grepp nu när de är halt ute! Tackar gudarna för de🙏 Skulle man halka till är de ingen som ser med tanke på att vagnen skyddar halva kroppen. Haha kanske är lite knäppt men de är ju smart tänkt såhär dags i halkan! 
 
Måste avsluta inlägget här, annars missar vi bussen!!
 
Till top