Välförtjänat🍓

Personliga inlägg / Permalink / 0
 Tar mig en behövlig mystallrik med favoritfrukterna😍 
Inte bra alls för min mage som kraschar men ibland får man stå ut med det. Idag har min mage varit ovanligt nog varit bra. Inga symtom alls av verken illamående eller obehag vilket känns skönt! Få tid att städa rummet och tvätta akvariumet till frid & fröjd!
 
Har knappt vågat gå upp från sängen tidigare för mitt illamående, så idag har jag verkligen njutit av att vara symtomfri! Igår var illamåendet så starkt att jag tog en åksjuketablett som heter postafen. Funkar hur bra som helst! Fick bort illamåendet och jag kunde äntligen somna utan att man ska vrida på sig i timmar för att det är så obehagligt när munnen vattnas och få den där jobbiga klumpen som bara sitter och irriterar en. 
 
Istället för illamåendet vaknade jag istället av en otäck mardröm, hann få 20 minuters sömn innan jag vaknade av skräck.. Drömde att Charlie stod längst upp på en trappa i total mörker. Det enda man såg var mörker som skymde hela honom förutom Charlies armar som fick något slags takljus på sig. Jag hann springa upp och omfamna Charlie. Tänkte i drömmen att nu måste jag vakna innan mörkret tar mig och Charlie så jag vaknade i panik.. Låg vaken ett bra tag efter det och har under några veckor drömt mardrömmar varje natt. Varför? Ingenaning! Men det börjar verkligen tära på mig, vill kunna få somna och få känna lugnet men nej då ska man drömma en massa otäcka saker som gör att man har nattskräck! Om jag inte drömmer en mardröm vaknar jag istället 5 gånger per natt och ligger bara och vänder på mig..😩 
 
Är så trött på att må som jag gör. Vill bara må bra. Just nu vill jag bara få krama om Charlie och berätta om hur mycket mamma älskar honom❤ 
---
Till top