K A O S

Random / Permalink / 0
 Holy mother of lord vad lägenheten ser K A O S ut! 
Mamma ska vara otroligt glad över att hon inte är hemma för lägenheten är verkligen kaosartad! 
Jag håller på att måla om väggarna i köket och i hallen vilket resulterar i att det är stökigt. Saker överallt, disk som står, prylar på golvet & möbler som står fullastade med prylar. Men jag njuter av stöket om jag ska vara helt ärlig! Det är mitt stök som ingen kan kommentera förutom ni då men jag njuter😍 
 
Bara att få måla om väggarna gör mig tillfredställ även om det ser för jävligt ut runt om så blir väggarna äntligen vita. Vi har haft samma tapeter i åratals som är gräsliga enligt mig. Nu när alla är utomland tar jag tag i det och får de gjort utan att någon ska klaga eller kommentera hur det ser ut runtom! 
 
En så länge har jag gjort två lager och det blir nog ett lager till innan jag städar upp allt. Längtar tills man kan ställa tillbaka allt speciellt i köket! Få bort disken och få tillbaka bordet så det ser någorlunda bra ut så man kan laga mat utan att behöva klättra sig fram😏 
 
Fortsättning följer🙄
Till top