Aldrig ska jag sluta älska dig

Personliga inlägg / Permalink / 1
 Charlie, när du blir äldre och förstående gällande personliga angrepp ska du veta att ingen har rätten att uttrycka sig på det sättet som dom gör. Du ska veta att man får tycka och tänka exakt vad man vill, men att uttrycka sina åsikter på ett förnedrande sätt som får dig att känna dig förminskad. Så kommer du få min tillåtelse att ge tillbaka utan att mamma blir arg på dig! Du ska alltid stå upp för dig själv oavsett anledning men du ska veta en sak mitt hjärta! Din mamma har inga gränser när det kommer till att skydda dig! 
 
Ingen förälder vill se sitt barn bli påhoppat vad det än gäller. Att min son föddes med ett funktionshinder gör inte honom mindre till människa eller hur? Vad får er rätten att se ner på min son bara för att hans kroppsdelar ser annorlunda ut? Charlie är inte sjuk som en viss människa påstår att han är. Jag vet nog bättre än dig din förminskade äckliga råtta! Blir så äckligt förbannad när människor går på ett oskyldigt barn som inte ens kan uttrycka sina känslor för er. Vad får dig att tycka att han är sjuk? Han är inte sjuk någonstans! Charlie är precis som vilken 3 åring som helst bara att han behöver extra tillsyn och hjälp på traven men han är tacka fan inte sjuk!
 
Jag är så glad att Charlie har världens bästa familj runtom sig som kommer skydda honom för all skit som kommer komma på vägen. Det är inte lätt att vara "annorlunda" med tanke på hans funktionshinder och det kommer säkert bli en del mobbning när han blir äldre och blir mer förstående om det. Men tycker ni att han blir bättre när ni kommer med påhopp om hans AMC och sen dessutom ser ner på honom.
 
Nu tänker jag långsiktigt, tror ni att han kommer vilja leva när han blir äldre om han blir utsatt för mobbning? Han kanske inte är stark i psyket då, tänk om ett ord räcker för att han ska ta sitt egna liv! Jag vill inte förlora min son bara för att eran käft glappar! Ingen förälder vill se sitt barn lida eller försvinna från ens liv på grund av någon annan. 
 
Vad vill ni få ut av det? Men som svar på din fråga; 
Hur känns det att ha ett sjukt barn? 
 
Det är otroligt roligt att få följa hans framsteg och hans utveckling precis som det skulle vara ett såkallat "friskt" barn. Jag älskar Charlie för den han är annars skulle jag ha gjort abort när man såg hans avvikelser i vecka 19. Hade jag inte accepterat honom så hade jag inte behållt honom eller så hade jag stött bort honom efter förlossningen vilket jag inte gjorde för han är MIN SON! 
 
Ja det är tufft ibland, speciellt det första året. Jobbigaste tiden var första året men han är min son och jag gör allt i min makt för att han ska må så bra som möjligt! Jag ser inte ner på Charlie. Den som ser ner på honom kan försvinna ur vårt liv direkt inkl ni som följer mig här och på instagram. Kan ni inte acceptera honom för den han är så byebye👋 
 
♡MAMMA ÄLSKAR DIG♡
 
Ps; Polisanmälan är gjord på din kommentar!
#1 - - Anonym:

Menar ingenting illa överhuvudtaget nu, men jag undrar på vilka grunder du polisanmält kommentaren? Vad jag kan se bryter den inte mot någon lag utan det är enbart en fråga om hur det känns att ha ett barn med funktionsvariation. Den hade kunnat ställas på ett bättre sätt, men det är ingen fråga värd att polisanmäla... 😕

Till top