3 saker

Random / Permalink / 0
3 saker jag gillar
~Kärlek
~Musik 
~Närheten av familjen 

3 saker jag ogillar
~Falska & jobbiga människor
~Falska förhoppningar 
~Fattigdom inom barnfamiljer 

3 saker jag vill göra i framtiden
~Jobba med ett roligt jobb 
~Ha en fräsch & fin bostad 
~Skapa en fungerande familj 

3 bloggar jag läser
~Kissies 
~Dessies 
~Blondinbella 

3 ord som beskriver mig
~Tystlåten/blyg 
~Partypingla när det väl är party 
~Framåt

3 ställen jag vill vara på
~Utomlands 
~I mitt livskärleks famn
~Vid havet 

3 saker jag är rädd för
~Förlora min familj 
~Paddor/grodor 
~Att spy

3 saker jag ser fram emot
~Bli av med min panikångest 
~Egen bostad 
~Jobb/stabil ekonomi 

3 bra filmer
~Alla paranormal activity 
~Tarzan, alla filmerna 
~Komedi, kommer inte på någon film nu

3 personer som står mig närmast 
~Pappa 
~Christopher 
~Mamma 

3 favorit maträtter
~Cesarsallad 
~Potatisklytor med kött
~Köttbullar med potatis 

3 viktiga saker i mitt liv 
~Mobil 
~Pengar
~Tak över huvudet 

3 favorit plagg
~Mina rosa adidas 
~Min nya bombarjacka 
~Min ena vargtröja som lyser i mörkret 

3 mina måsten 
~Dricka Cola Cola Zero dagligen 
~Ha med mig laddare dit jag går
~Duscha varje dag(kroppen) 

3 mål som jag har i livet 
~Må bra inkl paniken ska bli bättre 
~Skapa en trygg miljö för både mig & Charlie 
~Körkort

Till top