Han står SJÄLV!

AMC / Permalink / 4
Suddig bild men han står upp helt själv! Stora framsteg och vi fortsätter att kämpa och träna. Charlie har kommit så långt, från att vara helt sittande i 1 år och 9 månader. Till att kunna gå med själv ä och stöd under rumpan, till att stå själv framför tvn. Bara man hjälper honom upp på fötterna så står han själv! Han har vuxit så mycket och han lär sig mer och mer för varje dag! Kan knappt tro det själv, känslorna väller fram och mamma hjärtat blöder av stolthet!♡ 
 
Han står med hjälp av sina skenor och ett par skor för att få fäste i golvet! Förhoppningsvis så får vi snart ett par riktiga gå ortoser så han får stå rakt och han börja gå själv😍 
Mitt hjärta♡
#1 - - Twiggy Lundberg:

Åh, så roligt! :D

#2 - - Anonym:

Jag hade såklart med varit stolt. Men de är skillnad mellan att stå helt själv och stå lutad mot tv-bordet.. Hade du tAgit bort tv bordet hade han inte stått själv antar jag? Iallafall stod min son lutad mot saker vid 5 månader men de kallar inte jag för stå själv..

#3 - - Efva:

Till anonym: glädjedödare!

#4 - - Linda:

Så kul att se sina barn göra framsteg du ska vara stolt och inte bry dig om bittra människor.Man blir alltid glad som mamma när barnen lär sig nya saker.Min minsta son 6 år har just knäckt läskoden man blir glad som mamma för alla framsteg stora som små.

Till top