Behöver tips!

/ Permalink / 0
Godmorgon, blev ett sent inlägg nu men vad gör det? Jag märker att jag har blivit extremt dålig på att skriva men det är inte så mycket som händer i livet just nu. Charlie har inga speciellt besök inbokade i almanackan, inte operationer, inga ortoser inbokade förens den 9onde december. Jag har inte haft någon skola på en månad eftersom det har krockat med Charlies vistelser på badet och även hos Teamolmed. Plus ett möte hos AMC. Annars har vi bara varit hemma och inte gjort så mycket mer. Då blir bara inläggen så tråkiga med samma gamla enformiga, film, sova, äta och tråka. Jag skulle behöva få in fler tips, vad ni skulle vilja läsa och kanske se på. Jag är tom i huvudet och försöker få inspiration av andra men får inga bra tankar och idéer som ska vara mer personlig. Min kamera på mobilen suger så det blir oftast bara suddiga bilder vilket jag inte tycker är så speciellt kul att lägga upp.. Så ja, därav att mina inlägg blir allt färre och färre! 
-----
Till top