Min charmör

Random / Permalink / 2
Idag är det fredag vilket betyder att Charlie ska till Christopher i eftermiddag. Jag får tillbaka honom på söndag när min vecka börjar igen. Nu under sommaren så har jag haft Charlie både mina och Christopher veckor förutom hans helger. Det har varit så mysigt och så roligt, Charlie har vuxit så mycket i personligheten och på sättet han lever sig fram. Charlie har ändrats något fruktansvärt, på ett positivt sätt! 
Han är med så mycket mer på allt runt om, han lever verkligen upp sin glädje. Han sprider så mycket glädje här hemma, så fort han gör något kul och vi här hemma reagerar på det så fortsätter han tills vi slutar skratta! Charlie gör verkligen ens dagar med sina grimaser, hans charm och framför allt hans framsteg överhuvudtaget! 

Att se Charlie ta sig fram på alla olika sätt gör en så stolt. Att få läsa alla kommentarer på instagram om hans utveckling/framsteg påverkar folk gör en så glad! Charlie vet verkligen hur man får ens hjärta att smälta av söthet❤️ 
Han är hur underbar som helst på allt sätt, det ända jobbiga med honom just nu är hans jäkla hörsel😂

Charlie är verkligen duktig på att ignorera ens ord när han inte får som han vill eller när han vet att han gör fel! Det är roligt ibland men man kan inte låta bli att fnissa till i bakgrunden. Han är alldeles för go

Ni får bilder från gårdagens middags matning :] 





#1 - - Ronja:

Så roligt att se Charlie utvecklas. Sötisen då ❤️

#2 - - annelie:

Han gör såna fantastiska framsteg det är härligt att följa er.
Ha en fin fortsatt helg
Annelie
thibia.blogg.se

Svar: Tack :]
Johanna

Till top