Info

Random / Permalink / 10
I eftermiddag kommer jag lägga ut en utav dom känsligaste inläggen hittills. Det handlar om min skolgång, mitt liv som liten, mobbning. Hur mitt liv har sett ut från en omogen liten tjej till en ansvarsfull mamma i ung ålder! Jag har skrivit i två timmar på inlägget men behöver bilder som jag ska ta fram tills eftermiddag! Hoppas ni vill läsa😊
#1 - - Anonym:

varför ska du skriva samma saker gång på gång? jag känner inte dig men läser din blogg ibland och läser liksom samma saker varje gång om hur du haft det tidigare i livet med allt. sluta tycka synd om dig själv.. vill du vara en ansvarsfull mamma då är första steget att sluta blogga och sluta hänga ut din son. din son kanske inte vill vara synlig världen över

Svar: Tyck synd? Nej verkligen inte! Jag har min uppväxt som en fördel, det som jag var med om gör mig till en bättre människa idag. Det gör mig till en annan mamma än vad jag hade blivit om jag hade blivit gravid för 4 år sen.
Bloggen handlar just om mitt liv, då ingår mitt förflutna, nya steg, nya mål. Charlies mål, Charlies framsteg. Duger inte det så behöver du verkligen inte komma tillbaka med gnäll & otrevligheter😊
Vill du inte veta eller om du bara vill se ner på mig som person så behöver du inte upplysa mig om det. Jag är öppen om mitt förflutna, många är med om samma sak som kanske behöver hjälp, kanske se en ljuset i mörkret, dina ord betyder 0😘
Johanna

#2 - - Natta :

Tycker dom som är fega nog att vara anonyma ska sluta tycka en jävla massa o skriva så mkt hat o annat omoget till fina Johanna. Nu var det ju just vi läsare som ville att han skulle skriva ett mer längre och ingående inlägg om just detta ämne. Sluta klaga så jävla mkt. Om det är så himla tråkigt att läsa o ni tycker så illa om denna helt otroligt starka tjej så tycker iaf jag ni kan dra härifrån och låta henne o Charlie vara. Neej jag känner inte Johanna men kan sätta mig i hennes situation då jag själv varit där. Idioter som inte fattar alvaret.! Var i hennes skor en dag får vi se hur kul ni tycker det är sen. Usch finns folk till allt.! Var stark o tro på dig själv! Massa kramar! <3

Svar: ❤️❤️
Johanna

#3 - - Anonym:

Jag har nog haft det värre än henne!! Men mogen som jag är använder jag inte jobbiga saker för att få bekräftelse. Finns nåt som heter dagbok om man så gärna vill skriva om allt "skit" som hänt. Jag tycker inte synd om henne men däremot om hennes mamma, hennes familj. Dom måste känna sig som världens sämste när hon går ut med att hon knarkat och sket i skolan. föräldrarna ska se till att hon har de bra. Men de verkar som att mamman inte brytt sig ett dugg om henne.. Så kanske är fallet men snälla man trycker inte ner sin mamma på nätet

Svar: Varför ska dom må dåligt över mina val? Det finns föräldrar som har haft det mycket tuffare, med mycket tuffare barn än lilla mig😂
Bloggen handlar som sagt om mitt liv, mina val som mamma och mycket av mitt förflutna kan påverka mina val till Charlie idag. Jag ser mitt förflutna som en fördel i min mammaroll, vänskapsroll. Många tonåringar prövar på saker, jag prövade på spice en gång. Det finns många många ungdomar som prövar tyngre och som fastnar i det. Så vad ska du klaga på😂
Duger inte mitt liv så läs inte snälla, sänk inte ner en människa om du inte är intresserad av vårat liv😊
Johanna

#4 - - Jennifer :

Hej johanna! Vet inte du kommer ihåg mig,men vi var vänner på Facebook ett tag. Min kille dog, några veckor innan våran son föddes när jag var 19. Brukar gå in på din blogg lite då o då, jag må säga att den är väldigt intressant :) Anonym där uppe, ingen har det lätt i livet, men det är ingen jävla tävling vem som har varit med om det värsta. Sluta försök trycka ner henne, det är hennes blogg så varför reta dig ens? Eller varför ens gå in på bloggen då? Du är stark Johanna! Och du hat en son fin son :)

Svar: Åh ja det är ju du :]
Vad kul att du tittar hit, hur går allt? Hur mår ni? Vore kul att prata igen😊
Johanna

#5 - - Nowa:

Ska bli kul o intressant att läsa. :)

#6 - - Nowa:

Ska bli kul o intressant att läsa. :)

#7 - - Nowa:

Ska bli kul o intressant att läsa. :)

#8 - - Anonym:

När kommer inlägget? Klockan e snart 20?...

#9 - - Josefine syster :

Anonym, att säga att våran mamma inte har brytt sig kan du fan inte säga. Du har ingen jävla aning! Många ungdomar brukar oftast skita i sina föräldrar och sen hamnar i en dålig omgivning. De har verkligen ingenting med min mamma att göra, och eftersom du inte har någon aning så ska du inte utrycka dig så. Alla vi är olika, och alla gör sina egna val. Väljer Johanna att skriva om sitt liv på bloggen, då gör hon de. Du kan sluta läsa hennes blogg på en gång!

#10 - - Tazanee:

Du är så stark Johanna.

läs gärna http://nouw.com/Babydr%C3%B6mmen/gillar-inte-otrevliga-manniskor-20023819

xoxo

Till top