89 frågor

Random / Permalink / 2

ALLMÄNT:

1. Namn? Johanna Johansson

2. Exakt ålder? 17 år 

3. Vart bor du? Hemma hos min mamma i Gribbylund🏢

4. Bor tillsammans med? Charlie, mamma, Josefine, Linnea & Liesel

5. Husdjur? Ja en massa katter, Snobben(3), Tingeling(2), Eminem(1), 4 kattungar som har fått namnen, Gustav, Fluffis, Blondie & Rainbow🐈

6. Färg på ditt hus? Typ orange/gult tegel

7. När är du född? 1997-07-08♋️

8. Klass? 

9. Vilket år tar du studenten? 

10. Något jobb? 

11. När ska du sova ikväll? Haha bra fråga! 

12. Duschat idag? Ja🛀

13. Kramat någon idag? Ja, Ellen & bästa Charlie

14. Pussat någon idag? Gills kattungarna för isåfall är det Fluffis💋

15. Vad har du ätit? Idag har jag ätit morötter med dipp, baguette

16. Dagens klädsel? Under dagen var det mörkblåa jeans med ett svart linne och en svart kofta, nu under kvällen har jag haft min Cubus dress i korall/persikofärg🎀

17. Dagens smink? Mascara och läppsyl

18. Dagens sötnos? Jag själv :-*

19. Dagens roligaste? Med tanke på vad klockan är så får jag nog bli den roligaste än så länge

20. Har du många vänner? Nej det kan man inte säga

21. Vem kramade du senast? Charlie 

22. Hur många har varit otrogna med dig? Alla dom som jag har varit tillsammans med tyvärr..💔

23. Vem pratade du med i telefon senast? Christopher, jag behövde hjälp med att ladda ner Alcatraz Reunion till datorn så han skulle hjälpa mig!📲

24. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Jag tar alltid bort onödiga konversationer så jag har bara mammas och pappas konversationer kvar men det sensaste var ifrån Maria;
Baka och fixa mysigt till Charlie

25. Film? Alcatraz är favoriten just nu

26. Låt? Cheerleder - OMI🎶

27. Mat? Lätt potatis med kött och kall bea! 

28. Dryck? Coca cola!! 

29. Stad? Stockholm 

30. Land? Sverige

31. Ämne i skolan? Histora! Bästa ämnet! 

32. År? 2014

SENASTE:

33. Personen du tänkte på? Eric

34. Drickan du drack? Coca cola Zero 

35. Gången du spydde? Minnen minnen.. Samma kväll som jag rökte Spice, spydde som en gris..

36. Gången du grät? För någon dag sen bara😢

37. Pizzan du åt? Det var ett bra tag sen faktiskt. Jag föredrar sallad än pizza på resturang eller så🍕

38. Gången du var i göteborg? I juni 2014 när vi var i Liseberg!! 

39. Gången du var i stockholm? I just stan var väll några veckor sen 

40. Gången du var hög? 20e mars 2012..🚬

41. Personen som såg dig gråta? Christopher & Charlie 

ANTINGEN ELLER:

42. Svart eller vitt? Svart◼️◾️▪️

43. Hund eller katt? Hund🐶

44. Ut och festa eller hemma och mysa? Hemmakväll och mysa 

45. Tv-spel eller datorspel? Beror på lite men datorspel 

46. Singel eller upptagen? Singel 100%

47. Lunarstorm, helgon eller playahead? Ah lätt Playahead! 

48. Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad

49. Big Brother eller Paradise Hotel? Svårt val, jag vill inte vara med på någon av dom men jag skulle ta Paradise hotel för då är du mycker mer friare än på Big brother. Du får röra sig på en större yta med sol och bad och är inte bara i ett hus och får bara röra din inom ett litet område. Nej jag skulle få klastrofobi? till slut🌺☀️

50. Svart hår eller blondt? SVART!!

51. Blåa ögon eller bruna? Bruna 

52. Choklad eller lakrits? Choklad🍫

53. Göteborg eller stockholm? Stockholm 

54. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger 

55. Coca-Cola eller Fanta? Coca cola 

56. Pizza eller kebab? Haha, kebabpizza såklart! 

57. Randigt eller prickigt? Randigt I think 

58. Älska eller älskas? Både och är viktiga😘

59. Leva eller dö? Leva självklart

ANTAL:

60. Personer du älskar? Min familj, och Christopher..❤️

61. Personer du hatar? Hatar ingen men jag ogillar ett visst x-antal ja

62. Personer som sagt jag älskar dig? Vet inte.. Inte många alls

63. Personer som hatat dig? HAHAHAA om jag ändå visste 

64. Glassar du ätit på en dag? oj 8 stycken kanske xD 

65. Festivaler du varit på/ska på detta året? Zero = 0 

66. Gånger du haft minnesluckor? Zero = 0 

67. Piercingar har du? Öronen, tungan, naveln, ögonbryn. Jag ska göra om min som jag hade i läppen igen men vet inte när.. 

68. Personer du saknar just nu? En, min Charlie.. 

69. Gånger ditt hjärta brustit? Det är många många många gånger tyvärr. Är så förvånad att mitt hjärta inte har slutat slå än efter alla gånger det har fått en smäll..💔

VEM:

70. Vill du kyssa nu? Det vill ni allt veta va😘

71. Ska du träffa imorgon? Eric kanske om han inte sover hela dagen

72. Sjöng du senast för? Mig själv.. Hihi..

73. Hade du senast en MSN-konversation med? Eric på Snapchat 

74. Spelade du tv-spel med senast? Det var några år sen 

75. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Ingen alls 

76. Vill du kasta en sten i huvudet på? Det finns några som kan behöva en smäll men ingen som ska skrivas ut här inte

77. Förtjänar att dö? Ingen förtjänar att dö men det finns många som behäver lida lite ja

78. Vill du sova brevid inatt? Charlie💤

VAD:

79. Gör dig glad? Charlie är den som får mig att le oavsett hur jag än mår, men det finns små saker som gör en glad. Ett rent rum, musik, en glad familj, vännerna runt om, kärlek, när man tänket på gamla minnen, youtube, vara med bästa Ellen, läsa alla fina kommentarer från er <3 

80. Gör dig ledsen? Svek, falska, när Charlie är sjuk eller behöver bli sövd/operation. När interneten inte funkar, haha det finns en hel del faktiskt! 

81. Vad vill du helst göra nu? Shoppa en säng så jag fan blir klar på rummet.. Behöver en säng, hyllor, lite mer kuddar, filtar, inrednings prylar🙊

82. Önskar du att du slapp göra? Städa mitt rum VARJE dag men det är roligt när det väl är klart och stilrent

83. Vill du ha nu? Nyår!🎉

84. Önskar du dig i födelsedagspresent? Pengar till körkort, tatuering, sparpengar💸

85. Längtar du till? Till att börja skolan, ha körkort, tills att Charlie kan prata, ett syskon till Charlie, en egen lägenhet, kärlek🍼👶

86. Tycker du om dina betyg? 

87. Ångrar du i ditt liv? Det finns många grejer jag ångrar men om jag fick välja att spola tillbaka tiden så skulle jag inte göra det för isåfall så kanske inte Charlie hade funnits idag. 

88. Är det bästa som har hänt dig? Det är Charlie verkligen trots att det tog slut mellan min och Christopher. Charlie är det bästa som har skapats i denna värld, att en sån liten kan fylla en med så mycket kärlek och kärlek!❤️

89. Varför gjorde du detta? Jag har inget och göra😇

#1 - - Anonym:

Är du och cristoffer ihop?

Svar: Nej
Johanna

#2 - - Anonym:

Christoffer*

Till top