Snittet

Förlossning, Graviditet / Permalink / 1
Tänkte visa er hur min mage & hur mitt ärr ser ut efter tre månader. 


Tycker min mage ser hemsk ut men det löser sig tillslut med träning & bra kost. 
Kan också säga att bli snittad har nog varit det värsta jag varit med om i både smärta & lite i upplevelse. 

Jag va seriöst ner drogad av morfin i två dygn men proppade dom i mig alvedon vilket inte hjälpte något allt! Jag gick verkligen som en tant som hade fel på ryggen! Jag kunde verkligen inte gå, stå eller kunna röra på mig. Jag hade så svårt att vända på mig i sängen både på sjukhus och hemma, jag grät verkligen för allt! Hade så ont! 

Hha, appråpå inget. När jag va hemma en gång under den första veckan efter snittet så skulle jag duscha.. Jag låg ner men jag kom fan inte upp! Helt otroligt.. Jag fick banka på väggen så min lillasyster fick hjälpa mig upp från badkaret.. Inte roligt, det va en kämpig tid..! Men ett av dom bästa minnena! 

#1 - - Erika:

Usch vad drygt! Kan inte ha varit roligt att ta hand om en liten då om man har så ont :/ själv kände jag inget alls efter mitt snitt och var uppe och gick utan problem bara några timmar efter förlossningen.. Hade du ont länge?

Svar: Jag hade ont i en månad typ.. Jag är ju öm och så och tycker inte om beröring på magen för snittet känns så konstigt.
Johanna

Till top