Charlies rum

Random / Permalink / 2
Något jag kanske inte har berättat för er är att jag verkligen är intresserad av, är inredning i alla dess former! Jag tycker att det är så härligt och avslappnande när jag sitter för mig själv med mobilen eller datorn och skrollar igenom olika hemsidor med inredning. Allt ifrån stora möbler till små detaljer! I love it! Charlies rum är ett typiskt exempel på min inredningssmak och lite annat här i huset men i Charlies rum är det jag från topp till tå när det gäller min smak av inredning. Tidigare har jag och Charlie fått dela rum vart vi än har bott men nu när han har ett eget rum vill jag att han verkligen ska känna att det är hans rum som han kan stänga om sig. Charlie börjar växa sig stor och i höst börjar han i förskoleklass, därför har jag tänkt ett steg längre och inrett det lite mer för stora barn men självklart så det passar honom i hans mån där han får yta att röra sig på. 

Hur mysigt är det inte?💖
 




#1 - - Efva:

JÄttefint rum du gjort.

Svar: Tack fina du😊
Johanna

#2 - - Efva:

Var och när träffades ni, du och Rickard?

Svar: Rickard hittade mig på Badoo för snart 2 år sen😊
Johanna

Till top