Bubbel & Tacos

Random / Permalink / 1
Igår tittade min mamma och syster förbi en stund för lite kvalitetstid eftersom att jag inte längre bor med dom. Jag flyttade ut från mamma i oktober 2017, hem till min pappa där jag och Charlie bodde under en period tills vi mer eller mindre flyttade in här hos R tillsammans med hans barn. Det var inte något som var planerat utan det blev så, oväntat men det kan jag skriva om en annan gång. Eftersom jag inte bor hos min mamma och mina systrar längre träffas vi knappt längre. Jag kanske träffar dom någon enstaka gång om någon t ex fyller år, om vi går på bio med Charlie eller om min mamma är barnvakt i någon timme men annars ses vi nästan aldrig längre så igår kom dom två förbi på tacmiddag och lite bubbbel i bubbelpoolen. Som ni ser på bilderna drack vi lite cider och nej, min lillasyster drack inte alkohol utan hon fick dricka iste för er som tror att hon också drack alkohol. 

Hade det supertrevligt & mysigt
 
 
 
 

 

#1 - - Angelica Wåhlin:

Vad mysigt med lite besök :)

Svar: Det var mysigt🙂
Johanna

Till top