Ett nytt kapitel

Psykisk ohälsa / Permalink / 1
Året 2019 har gett mig så många prövningar och utmaningar. Självklart också väldigt mycket glädje och positivitet! Jag har valt att sätta all min fokus på att försöka åstakomma med något positivt med mitt liv efter allt negativt som har kretsat omkring mig dom senaste åren. Hittills iår har det varit väldigt händelserikt med allt man kan tänka sig. För er som kanske redan vet en del om mig, kanske för att ni har följt min resa via bloggen och min instagram så vet ni säkert om att jag har haft det väldigt tufft med min ångest och emetofobi (kräkfobi). Just den delen har varit en stor negativ del av mitt liv. Ångesten är bättre tack vare min nya syn på livet! Kanske låter klysigt men jag har verkligen jobbat på den biten som verkligen har haft störst påverkan på mitt och framförallt Charlies liv. Varje dag är kamp mot rädslan men jag känner mig piggare och ser en framtid där jag ska besegra denna rädsla med hjälp av min familjs och Rickards stöd som får mig att vilja vända till ett nytt kapitel i mitt liv där jag kan känna en frihet! 

#1 - - Charlie:

Hejj mamma! Är det du! Jag har blivit kidnappad!

Svar: ursäkta?
Johanna

Till top