Godmorgon☆

Random / Permalink / 0
Godmorgon!
 
Vi vaknar av att våran kära granne borrar antingen under oss eller över oss på vinden.. Varje morgon drar den där borrmaskin igång utan uppehåll! Man blir så förbannad och man vaknar ju irriterad men man försöker bortse från borrade. Iallafall idag. När jag slog upp mina ögon låg Charlie med sitt huvud på mim kudde med ögonen vända mot mig och säger, jag älskar dig😍 
Gosar in sig i min famn och tar mitt täcke och drar över sig med så man får ligger och krama på honom! Trots dåligt uppvaknande vaknade man iallafall till bebismys😚
 Dagens planer är att vi tillsammans med min pappa ska åka in till stan en sväng och gå på Aquaria. Kolla på fiskar, hajar, maneter & massa andra djur😊 
Sen har jag lovat Charlie att vi ska titta på båtarna som ligger vid Djurgården men det beror ju på vädret också. Det blåser för kung och fosterland idag! 
 
Förhoppningsvis så behåller jag mitt lugn fram tills dess, pulsen brukar ligga på högvarv precis innan man ska lämna lägenheten. 
Till top