Hemmadag

Random / Permalink / 0
Idag har jag och Charlie haft en riktig hemmadag! 
Vi var bokstavligt talat inte gjort ett smack. Har bara legat hemma och myst! Natten var tuff, kunde inte riktigt somna ordentligt! Charlie var så täppt i näsan så han snarkade så högt som det bara gick.. Både han och jag låg & hostade som galningar hela natten. Febern slog till ordentligt på honom, toppade 39 grader i feber..😩 
Stackarn som aldrig får vara frisk♡ 
 
Förutom att bara ha legat inne idag har vi kollat på filmer, eller ja Charlie har. Vi har lekt lite innan vår båda somnade vid tre tiden och vaknade inte förens vid halv sju på kvällen.. Hatar att sova så förbaskat länge men det behövdes för oss båda. Jag har fortfarande hosta och nysattacker, Charlie har en sån rinnig men täppt näsa plus en hosta som aldrig försvinner. Under kvällen har även min mamma blivit smittad så ikväll är det hennes tur att ligga med feber och halsont. Även Liesel har blivit smittad med hosta och även min pappa som var här under mitt första julfirande.. Alla blir smittade, usch! Ska vara glad att jag inte är dödssjuk så jag ska inte klaga, det finns värre sjukdomar. 
 
Till top