återträff☆

/ Permalink / 0
Igår kväll träffade jag en gammal klasskamrat från Attunda. Det var ca två år sen vi sågs, då var jag i början av graviditeten. Vi båda gick på IV i åva gymnasium! Men skildes åt när jag slutade i skolan när jag väntade Charlie. Efter det har det inte funnits tid och ork på bådas sidor, men igår så sågs vi igen vilket var otroligt kul! Vi hade mycket och ta igen. Vi pratade som om vi aldrig har varit ifrån varandra alls vilket kändes skönt!♡ 

Våran tanke var att sitta på tacobar utanför täby centrum men det var fullt med folk så vi träffas en gammal vän istället. Vi gick hem till honom, drack lite cider och pratade om förr! Mycket man har missat sen man fick barn, minnet försvinner också😂 känner mig gammal i både sinnet och kroppsligt men igår så fick man ett antal flashbacks. Alltid lika kul, men vi hade det trevligt och skrattade en del vilket jag behövde! 

Vid tio tiden så gick vi mot tacobar för att kolla om det var mycket folk men på vägen dit så såg vi att det lös upp vid bowlingen. Så vi gick dit och hängde och köpte en varsin dricka och njöt av musiken😁 Låter som om vi vore 14 år igen men det kändes som om vi var tillbaka i tiden men att jag fortfarande har mitt ansvar som mamma. Så vi gick vid elva och bestämde oss för att äta på McDonalds och bara ta det lugnt! Vid tolv åkte hon hem och Christopher hämtade upp mig, så jag slapp åka buss och grejer😊

Till top