Tårta hos mormor

Random / Permalink / 2
Nu är vi vakna och pigga efter en rätt så okej natt. Charlie har haft några små hostattacker men inget som jag har vaknat direkt av. Annars så har jag sovit rätt så okej trots att jag somnade vid tre tiden. Men nu är vi båda uppe, relativt tidigt om man jämför med resten av veckan. 

Idag ska vi åka och fira min morfar på hans födelsedag, han fyller 65 år. Lilla morfar då, han är inte så gammal! 
Vi ska även fira morsdag hos mormor tillsammans med resten av oss alla. Blir tårta och lite sådana saker! Charlie ska få mumsa i sig en liten bit, han är trots allt sjuk🙈 
Nej men han får smaka lite och ska få använd skjorta idag tänkte jag. Lite finare, lite bättre❤️


#1 - - Ellie:

Grattis på Mors dag!

Svar: Tack
Johanna

#2 - - Jennifer:

Du är så otroligt söt ! Har följt dig rätt länge nu. Du har din egna stil och kör på det ! Men ditt ansikte är så vackert ! Och med dina pilot brillor ! 7 tummar upp :)

Till top