Gos med C

Random / Permalink / 1
Ligger i sängen med en sovandes Charlie i min famn, så otroligt mysigt! Inte ofta han sover på mitt bröst, han brukar alltid vrida och vända på sig. Men nu ligger han stilla, lugn och fridfull. Han har fått lite välling med varm mjölk, den åkte allt ner direkt! Älskar den vällingen, sist sov han 14 timmar på den så den verkar allt bra! Rekomenderar den starkt, luktar gott också :) 

Annars så ligger jag och lyssnar på min nya favorit artist, Celine Dion, så fina låtar speciellt I´m alive. love it!
Jag har också en jädra värk i benet efter dagens nya tatuering! Visst är den fin, så nöjd, jag ville ha med hela texten från Lilo och Stitch men det såg bara kladdigt ut så det fick bli det som står nu. 
Min tatuering tog bara 40 minuter och kostade 1000kr vilket var värt pengarna. Det var samma tatuerare som gjorde Charlie tatueringen :)  
 
 
#1 - - Tarja Olesen:

Alltid så fint och fridfullt med sovande barn!

Till top