Förstoppning?

Random / Permalink / 3
Godmorgon eller vad man ska säga. Charlie har haft utbrott hela morgonen! Skrikit och skrikit att han har börjat gråta och inget hjälper.. Han har fått mat, ny blöja, hud mot hut, lyssnat på mitt hjärta.. Vi tror att det är för maten han får, att han inte tål mjölken eller att han är förstoppad. 

Han tystnade ner i alla fall så båda somnade ute i soffan sen började han igen för ungefär en halvtimme sen och fick verkligen inte tyst på honom så jag tog in honom till badrummet och satte på vattnet för han brukar nämnligen somna till ljudet. Så vi satte oss här inne och nu är han lugn igen o halvsover så då passar jag på att duscha medan han försöker somna härinne :) 

#1 - - Lina:

Min son hade också problem med förstoppning när han var bebis, fick då tipset från BVC att ta lite flytande tvål på en mjuk tops och föra in det i stjärten, för då får dom igång magen, du kan ju googla och läsa mer om det, hoppas det löser sig :p

Svar: Ja nu har vi köpt två olika preparat som vi ska pröva. Får även prova det som du tipsade också!
Johanna

#2 - - Anonym:

Kolik kan vara en sak och då finns det inget man egentligen kan gör, guppa upp och ner typ. Eller om han bara har magont så massage på magen med baby olja i cirklar brukar funka galant, tycker det känns lite konstigt att ta tvål i stjärnan på en tops? Tänk om tops toppen ramlar av och varför tvål när man kan använda sig av vasselin om någon :o

Svar: Jag masserar hans mage varje gång han äter och då börjar han gallskrika men som jag skrev på andra kommentaren så har vi nu köpt två saker som vi ska pröva!
Johanna

#3 - - Anonym:

Hur många läsare har du?

Till top