Monsters inc

Random / Permalink / 1
Vilket sent inlägg det här blev, jag har nyss ätit middag efter att ha vandrat runt i Arninge med Eric som har klippt sig. Jag köpte också lite små saker, köpte båda Monsters inc & Monsters university! Så jäkla grymt! Jag älskar filmerna och själva karaktärerna. Jag har ju två stora gosedjur med Mike(den gröna) och Sullivan(den stora blåa) och nu har jag äntligen båda filmerna. Dom är verkligen en av mina favvo Disney filmer! 
Jag köpte också våtservetter och schampoo till mig. Så nu behöver jag inte fylla på det lagret på ett tag. 
Jag gick direkt till Christopher för att hämta Charlie, ville vara med honom en stund eftersom att jag ska bort imorgon under nyår. Så då passade jag på att träffa honom nu ikväll, han ska strax få käka lite middag. Han är just nu och leker inne i Josefines rum med henne och Liesel. Själv sitter jag och glor på Monsters inc i min ensamhet och funderar på att gå och köpa Cola så jag har under kvällen. Mhm får se om jag orkar, har så ont i fötterna men det går nog ändå :] 


#1 - - Anonym:

Monsters inc är gjort av pixar

Till top