Veckan

Random / Permalink / 0
Då börjar denna veckan lida mot sitt slut! 
Känns både skönt men även super tråkigt.. 
Veckan har varit tuff på sina sett men jag har haft en lugn och rolig vecka trots det negativa!😊 
Den här veckan har jag och Charlie som sagt varit hos min pappa på grund av mina humörsvängningar och mående generellt. Efter aborten har jag vart känslig och lättretlig vilket i sin tur har lett till mycket tjafs med min 14 åringa syster som bor hos min mamma. Så jag och Charlie tog oss till min pappa och har varit här hela veckan! Min pappa bor både större i ytan och här finns det mer sinnesro för själen när man är extra känslig så som jag har varit på sistone. Charlie har även tagit ett enormt steg denna vecka!🤗 
 
Tidigare i veckan var Christopher här med Charlies BMW (rullatorn). I veckan har Charlie glidit runt med sin rullator vart han än ska. Han älskar det men även jag och pappa som får se hans glädje, nyfikenheten, stolthet! Det ligger en video ute på min instagram "Yohannaistheshit", där finns en video ute som ni kan kolla på och gärna lämna en kommentar så jag vet att ni kommer härifrån😊 
 
För övrigt mår jag bättre i själen men jag har lidit av en rejäl huvudvärk sen aborten som har dragit ner sig till tinningarna och nu till bihålorna så jag misstänker en bihåleinflammation. Inte helt hundra men jag är nog 90% säker! Ska ringa till läkaren på måndag så jag får kolla upp det så jag slipper gång på gång bli sjuk.
Charlies utslag är även kvar så ska ringa för de också så man kan göra mer grundläggande undersökning! 
 
Idag är Charlie på äventyr med morfar!!🤗 
Dom åka till min farmor och farfar för att hälsa på lite. Det var ett tag sen som jag och Charlie var där men idag hoppade jag över det på grund av mina bihålor som trycker. Jag passar på att stanna hemma så jag kan få andas ut en stund. Dammsuga och lite sånt😊 
 
Till top