Veckan hittils

Random / Permalink / 0
Den här veckan är jag och Charlie hemma hos min pappa, riktigt skönt att få komma bort från våran vanliga vardag. Den sista tiden speciellt efter min abort har jag mått riktigt dåligt psykiskt och mitt humör sviktar väldigt fort vilket inte funkar när jag bor ihop med en 14 åring. Jag går ständigt på spänn och mitt gamla humör från när jag var ungdom själv har dykt upp igen. Ett fel ord från någon och jag smäller till, inget fysist men det är väldigt nära! Att leva ihop med en kaxig 14 åring funkar helt enhet inte för mig för min ilska går ut över Charlie och då menar jag att jag väldigt lätt kan bli irriterad när han till exempel säger mamma 10 gånger på 2 minuter. Då kan jag ryta till för att jag ständigt känner en irritation inom mig och det händer som sagt att jag lätt pendlar i humöret. Så för att undvika mer irritation så är jag och Charlie hos min pappa!😊 
 
Veckan har flytit på ovanligt bra. Jag är verklien ingen morgon människa och min största skräck när jag har Charlie tänker jag ständigt på att inte försova mig! Men den här veckan har det gått ovanligt bra! Får sova ca 6-7 timmar vaje natt och går upp vid halv åtta ungefär. Vi tar en buss som går vid halv nio som tar oss till Täby centrum och där byter vi buss som åker fram till dagiset.
Charlie älskar de! Åka buss varje morgon, sitta bredvid mig på sätet och få titta ut på alla bilarna😍
 
Dagarna rullar på men Charlies "utslag" vid munnen har inte försvunnit.. Lika röd som innan.. Tänker ge kortisonet veckan ut och hjälper det ingen innan dess blir det ett återbesök hos läkaren för en vidare bedömning! 
 
Till top