❤framsteg❤

AMC / Permalink / 1
 Slänger in några videos så ni här på bloggen får se Charlies framsteg! 
Fick tag i en data så passar på att uppdatera er om Charlies framsteg med sin rullator som han använder varje dag! Vad tycker ni? 

Jag blir så rörd när jag ser min lilla pojke gå.. Trodde aldrig att den dagen skulle komma så fort utan min tanke var att han skulle börja gå senare i livet men ack vad fel man kan ha! Charlie växer så fort och lär sig så fort att man mer eller mindre får ångest. Att få se han glädje när han springer ifrån en fyller en med kärlek & oändligt med glädje och lycka! Charlie lever för det här och ingen kommer få stoppa mitt hjärta från att finna glädjen! 
Charlie använder sin rullatur på dagis också.
ute som inne vilket känns fantaktiskt! Få känna sig som en i gänget, hålla deras takt och få springa med dom andra barnen. Lyckan där alltså!
Mamma älskar dig. Keep fighting!




#1 - - Anonym:

Nämen Gud vad söt! Heja Charlie! Blir varm i hjärtat när man ser hur han går så fint! Heja heja

Svar: ❤❤
Johanna

Till top