Tandläkaren

Random / Permalink / 4
Idag har min bebis varit på sitt första tandläkarbesök! 
Allt gick jättebra, ovanligt bra om man jämför med allt annat som han har fått gått igenom. När Christopher och Charlie kom till tandläkaren möttes jag av MAAAAMMMMA!!😍 Det allra bästa som finns när man träffar sitt barn efter så länge och sen när dom ser en så lyser deras glädje upp. Oslagbar känsla! Man blir ju varm i kroppen när man både ser och hör hans glädje♡ 
 
När dom kom bar jag upp Charlie och kramades. Klockan 11.20 var det våran tid att gå in till tandläkaren. Det första man ser är ju ett helt vitt rum med en stor 'säng' med en massa prylar och slangar överallt, tänkte bara, nej det här kommer inte funka. Charlie kommer balla ur och bli livrädd.. Där hade jag fel utan han sätter sig frivilligt i stolen med ett leende på läpparna. Fingrarna for överallt för att trycka och peta på allt som fanns runtom honom, man blev ju lättad när man såg att han inte var rädd eller så😊 
 
När det var dags för att öppna munnen blev charlie lite blyg och ville sitta i mitt knä så det var bara att klättra upp i stolen med honom i knät. Charlie gapade jätte stort utan någon som helst rädsla! Tandläkaren fick också ta in den där lilla spegeln i munnen, i början gick det super tills Charlie började tröttna på att sitta och gapa. Då ville han mer än gärna sitta med huvudet ingrävt i min arm och på mitt bröst. Tandläkaren gav inte upp och fick kolla igen. Han såg ett misstänkt hål längst in men han trodde till 70 % att det var matrester med tanke på att resten utav tänderna såg jättebra ut😄 
 
Charlie fick även leka lite med den där maskinen som kan både blåsa och spruta vatten vilket Charlie tyckte var mega kul! Charlie sprutade ner mig och Christopher så fort tillfället kom..😂
 
Tror inte att tandläkaren kommer bli några problem i framtiden för den här pojken! Ett bra & lyckat besök helt enkelt!😊
#1 - - Anonym:

Sanningen svider va?

Svar: Sanningen svider inte. Verkligen inte för jag vet att mina val är mina val, det handlar inte om någon annan förutom mig och Charlie. Du har inget med oss att göra, sanningen svider kanske för dig men inte för mig för jag vet vad jag vill och vet vad som är bäst för mig. Men nu är det så att anledningen till att jag tog bort inläggen har ingenting med någon sanning och göra utan privata skäl. Varför sitta och vara anonym? Vem är det som är rädd för sanningen här?😅
Johanna

#2 - - Nathalie :

Tråkigt att du tog bort de andra blogg inlägget. Nu vinner ju trollet! Vissa att du är starkare och skiter i anonyma troll som tror de är bättre och älskar att trycka ner andra människor! Känner dig inte men hejjar på dig! Du är stark Johanna. Kram

Svar: Av privata skäl tog jag bort inlägget, har ingen med trollen och göra♡
Johanna

#3 - - n:

Du anonym, ta ditr pick och pack o dra så lååååångt härifrån du bara kan. Sluta trycka ner andra människor, du måste ha ett väldigt tråkigt liv som lägger din tid här på att bara snocka och lägga negativa och elaka kommentarer! Tycker faktiskt synd om.dig. Kanske hade du en tragiskt barndom, blev mobbad som.barn m.m.vad vet jag, men något fel är det på dig!

#4 - - Nathalie:

Okej,vad skönt! Ta inte åt dig. Du vet vad som är rätt och fel. Hoppas iaf att man får följa allt som.rör det sen här på bloggen. :) kram!❤

Till top