Rädslan..

Random / Permalink / 3
Första gången man åker buss själv på lite mer än 2 veckor.. Det känns skönt att kunna våga åka buss själv igen efter alla symtom av graviditeten.. Har inte mått på topp alls under den här tiden, har knappt vågat mig ut för att jag känner mig svag i kroppen. Trött, seg, orolig i kroppen. Just nu sitter jag på bussen påväg till Täby centrum för att möta upp min pappa som är snäll och gör mig sällskap. Jag vågar inte gå runt där själv fast jag bara ska dit för att köpa mat för att sen åka hem till min pappa för att vara där under veckan. Rädlsan som jag känner är säkert pågrund av ångest också och inte bara hormoner som spökar om jag får drömma lite! 
 
Är snart framme där jag ska kliva av men jag kände mig tvungen att avreagera mig lite så då fick det bli här. Känns bättre att sitta och skriva om min rädsla än att hålla det inom mig. 
 
#1 - - Anonym:

Är du gravid?

#2 - - Anonym:

Ja hon är gravid

#3 - - caroline:

Ska du behålla barnet? I så fall grattis =)

Till top