Rummet

Random / Permalink / 0
Tidigare har jag velat göra i ordning mitt och Charlies rum. Så som vi hade innan har vi haft enda sen vi fick rummet av mig mamma för ca 2 år sen! Jag ville ha en förändring som jag har tagit tag i😃 
 
Just nu är det väldigt stökigt, jag har inte fått upp tavlor på väggen än. Nya sånglakan ska köpas och en gigantisk kudde ska köpas till Charlies säng som ska bli en liten myshörna. I myshörnan ska det även ligga en filt. En ljusslinga ska även upp som ska hänga på brädorna ovanför så det blir en nattlampa för Charlie och lite mer mys känsla nu när det börjat bli mörkt ute!😍 
 
Det som ska inhandlas är en korg som jag ska ha filtar i. Fler ljus och ljusstakar, blommor i höstfärger, gardiner. Lite fler tavlor som jag ska sätta in bilder på Charlie och alla i faniljen. Dom bilderna ska upp ovanför den nya byrån som fiskarna står på😊
 
Till top