Godmorgon

Random / Permalink / 0
Godmorgon
Idag är jag uppe med tuppen för en gångs skull! 
Dagens äventyr börjar med att ta sig ut i det regniga höstvädret för att ta sig mot habiliterings bad som står först på schemat. Man vill helst inte gå ut nu men vad gör man inte för dom få stunderna i en pool med en överlycklig unge😍 
 
Charlie sitter redo framför tvn I väntan på att få gå till bussen. Jag är däremot inte klar på långa vägar men jag får skynda mig på! Bussen går om ca 30 minuter så jag borde hinna, ska bara klä på mig och packa i lunchen i vagnen sen drar vi mot hab. 
 
Efter att vi har badat ska vi åka en tur till Arninge för att kolla lite på varmare jackor till Charlie. Får se hur jag gör nu i detta väder annars kollar jag på en jacka i Täby centrum istället😊
 
Vid tre tiden ska jag och Charlie åka för att möta upp min pappa i centrum. Vi ska köpa bio biljetter till Morran och Tobias😍 Yey, längtar redan!  
Till top