Personliga inlägg / Permalink / 3
 
Det hände något igår..
Jag gjorde min fjärde tatuering tillägnad till min finaste pappa♡  
Jag är & kommer alltid att vara pappas lilla flicka! 
Min pappa är min förebild, min idol, min första kärlek.
Utan honom hade jag ALDRIG klarat mig igenom min panikångest, aldrig klarat mig igenom alla dom tuffa dagarna när jag bara har velat gå under jorden. Är det något så kan jag alltid ringa till pappa som alltid svarar så fort han ser att jag ringer! Utan pappa hade jag nog aldrig suttit här idag, det är tack vare honom som jag har vågat mig ut utanför dörren. Haft ett sånt stöd från honom enda sen dag ett sen min panikångest kickade igång♡ 
 
Jag är & kommer alltid vara pappas lilla flicka♡ 
Love you♡
 
#1 - - Josefine Svärd:

Åh va fint <3 <3

#2 - - Efva:

Så Fint!

#3 - - LIENE:

Vad fin tatuering :)

Till top