Svaren

Frågor & Svar / Permalink / 1
~Mår du bättre nu allmänt när du får vara med Charlie mer o så? 
Både ja & nej, stressen som jag hade/har när jag inte fick träffa Charlie har ju lindrat sig lite nu när jag får träffa honom 2 eftermiddagar mer än tidigare. Under Christophers veckor så får jag som sagt ingen uppdate om hur Charlie mår förutom när han t ex är febrig men annars fick jag inte höra något. Får/fick aldrig något samtal där jag får prata med Charlie direkt i mobilen. Så på så sett mår jag bättre nu när jag får ha hobom lite oftare. Jag blir ju gladare av att ha Charlie hos mig för då vet jag ju vad han har för sig, hur det går på dagis, sjukdomar, osv. Sen när jag har panikångest i kroppen eller i tankarna så försvinner oftast mina känningar när jag har Charlie här. Då kopplar jag bort panikångesten automatiskt! Vilket är super skönt!😊 
 
Jag mår inte heller riktigt bra i min kropp och i mitt psyke för att jag känner mig extremt ensam för övrigt. Visst att det lättar upp en del när Charlie är här men ibland kan jag snyfta till på grund av mitt mående. Det är inget som är allvarligt eller så, bara vissa jobbiga tankar som gör mig tårögd! Inget mer med det😊
 
~Hur går ditt ätande? 
Jag äter enbart middag som en hel måltid! Men aldrig frukost eller lunch, jag brukar alltid må illa vid den tiden på dygnet och att äta gör mig bara ännu mer illamående! Men jag äter ett riktigt mål om dagen och fram emot kvällen kan jag äta kanske en extra macka eller något litet snacks😊
 
Jag behöver äta mer och mer näringsrikt för jag känner att kroppen är ständigt på spänn och att jag alltid känner mig dålig. Det är ju för att jag inte får i mig tillräckligt mycket näring och vitaminer! Jag ska boka en tid till läkaren faktiskt för att kolla upp om jag lider av vitaminbrist/järnbrist! Då blir det att köpa hem vitaminer och miniraler för att få igång kroppen lite😊
 
~Hur ser en vanlig morgon ut för dig och Charlie? 
Vi går upp mellan halv åtta & åtta beroende på hur mycket jag har sovit under natten. Men mellan halv åtta och åtta. Det första jag gör när jag går upp på morgonen är att ta fram Charlies kläder och förbereder hans ortoser för benen. Byter blöja och sen klär jag på honom.
 När han är påklädd går vi ut i köket och fixar frukost, oftast vill han ha en macka med skinka och ibland får han en frukt med beroende på hur mycket av mackan han äter. Sen när han har ätit upp så får han kolla på tv en stund och då passar jag på att byta om, ibland klär jag på mig och fixar min skolväska om det är en sån dag. Annars så klär jag bara på mig, sätter mig i vardagsrummet med Charlie och inväntar tiden för att gå till dagis. Vid ca tjugo i nio så börjar vi ta på oss ytterkläderna och börjar gå mot dagis! 
 
Tar ha 10 minuter att gå dit. Jag lämnar Charlie till hans assistent och berättat hur mycket han har ätit till frukost och hur natten har gått så dom vet på ett ungefär när han ska sova vid lunchen. Efter det så går jag hem igen eller så ställer jag mig vid bussen som är precis utanför Charlies dagis om jag t ex ska till skolan eller något annat😊 
 
~Hur är det Mellan dig och Christopher nu? 
Det är bra just nu sen sist jag la in ett inlägg här om honom. Vi pratar nästan dagligen som vänner och som föräldrar när det kommer till Charlies behov. Annars så är vi som vänner, skönt och lugnt att slippa dramat som var för ca 1 månad sen. Allt har lugnat ner sig😊 
 
~Vad hände med den andra killen som du höll på med? 
Jag vill inte ge ut för mycket information om honom här. Jag vet inte riktigt vart jag har honom om jag ska vara ärlig. Vi har inte setts sen i början på januari, han är iväg för att pigga på sig som jag har skrivit tidigare! Vi kan ringa varandra ca 1-2 gånger i månaden, lite tråkigt men jag tycker väldigt mycket om honom. Men han behöver bli frisk innan jag kan gå vidare med honom. Jag vill vara med honom för jag tycker så mycket om killen men som sagt så måste han bli bättre först😕 Saknar honom varje dag.. 
 
~Är det hos espresso house som du ska på intervju hos? Har själv jobbat där och det du skriver stämmer överens med hur dom går vidare med intervjuer och anställning. 
Nej det är inte på espresso house som jag har sökt hos.
 
~Hur många sidvisningar får du ungefär om dagen? I månaden? 
 Det beror helt och hållet på hur mycket jag uppdaterar och om jag gör reklam för min blogg t ex på Facebook. Med dagliga inlägg så är det upp mot 650 stycken per dygn, en dag när jag inte har uppdaterat alls är det runt ca 450 stycken per dygn😊 
 
~Hur är det mellan dig och Elin? 
Pratar inte med henne för 5 öre, vill inte skriva ut något mer än så igentligen men hon är en vidrig brud som sätter ut min hotmail adress så hennes bekostning så jag åker på hennes jävla räkningar! Mer behöver jag inte säga om den "människan". 
 
~Hur mycket får du i lön på nya jobbet? Är det enbart provisionbaserat? 
Jag hade en fast lön på 10.000kr och sen så hade jag även provision, beroende på hur mycket jag skulle sälja in vilket även var en väldigt låg summa. Inget mer än så👌
 
#1 - - Efva:

Varför polisanmäler du inte om hon handlar på din bekostnad? Det är ju brottsligt.

Svar: Vet att det är brottsligt. Den personen som gjorde det är ingen jag vill dra upp i rätten med, har inte tid eller ork till att slösa tid på henne. Hon vet redan vad jag tycker om henne :)
Johanna

Till top