Undervisning

Random / Permalink / 1
Just nu sitter jag på marken i solen vid buss hållplatsen i Gribbylund. Ska ta mig till min undervisning hos jobbcoachen som är varje tisdag och torsdag. Vi ska få en ny ledare till våra undervisningar för killen som vi hade tidigare har slutat, så jag vet inte riktigt vad jag har att förvänta mig. Förhoppningsvis så är det någon som förstår mig och min blyghet när det kommer till att stå upp och prata inför folk. Det är nog det värsta som kan hända i dom här undervisningarna! Jag har inga problem annars och panikångesten är under kontroll men det är just att stå och prata inför en publik som jag är livrädd för.. Jag vet att jag måste öva mig och ta tag i det för framtida uppvisning men jag är så förbaskad rädd att göra fel och säga fel..! Fegheten tar över!!😕
 
Förhoppningsvis så slipper jag bli utsatt för det men vi för helt enkelt se. 
 
Efter undervisningen ska jag snabbt till Täby centrum för att byta Charlies nya stövlar som jag köpte igår. Köpte ett par som tyvärr var alldeles för smala i hälen.. Han kom i dom men det tog alldeles för lång tid att ta på dom och jag vill inte riskera att personalen på dagis tar i för hårt att Charlie blir skadad på något sett. Sen också för att han inte ska ha för trångt i skorna så att han får panik så jag ska byta till storlek 25 istället! Får hoppas att dom passar bättre😊
 
#1 - - Ellah:

Ja usch, håller med helt. Är oxå livrädd att prata inför många människor det är riktigt hemskt och jag själv har haft den rädslan sen jag gick på lågstadiet 😱 men pratar du med den som håller i undervisningen så borde de inte vara några problem tycker jag 👍

Till top