Nytt år

/ Permalink / 0
Om ca 6 timmar är det ett nytt år. Ett nytt år med nya tag, nya minnen och förhoppningsvis en ny Johanna. Jag brukar aldrig ha nyårs löften för att jag alltid spräcker dom på något vis ändå. Men nu ska jag allt minsann ha och nu ska jag fan kriga för att lyckas! Ingen av löftena är i ordning, för alla är lika viktiga! 
Gott nytt år på er allesammans🎉

Framför allt vill jag ta körkort, det är verkligen något som jag vill lyckas med! Jag ska plugga så mycket så ögonen svider! Jag vill och jag ska ge allt för att lyckas! 

Den andra löftet är att gå klart mina studier i skolan för att sen ta en ledigt år för att komma igång med vuxe livet på riktigt! Skolan är som ett störningsmoment som ständigt ligget och gror på mina axlar. Från och med nu fram tills sommaren så ska jag ge allt för att lyckas med min matematik som jah behöver bli godkänd i! Jag ska ge järnet och gå till skolan och plugga plugga😊 

Det tredje löftet är att jag ska försöka hitta ett jobb som jag kan ha vid sidan av. Antigen deltidsjobb, jobba på timmar, helger eller vad det nu kan vara! Jag ska gå all in för att få ett bra jobb med en stabil inkomst som ska hjälpa mig att täcka sparande, behövande till Charlie inkl mig själv och för att njuta av! Jag har sökt jobb lite överallt redan men jag måste ut och söka i butiker, gå på fler möten på Arbetsförmedlingen för att visa ett större intresse osv. Jobb är något jag verkligen vill ha för att ha en rutin och för att kunna spara pengar! 

Det fjärde löftet är att vara så bra för Charlie som möjligt, få honom att känna sig mer älskad och få honom att uppleva mer tillsammans med mig och min familj! Charlie är värd det bästa av dom bästa och jag ska allt visa honom att jag kan ge han allt som han är värd♡ 
Till top