Julklapparna😍

/ Permalink / 2
Äntligen Ă€r julen över, kĂ€nns otroligt skönt att fĂ„ kĂ€nna stressen trappas ner för varje sekund som gĂ„r. Jag hade en jĂ€tte mysig julafton tillsammans med min familj x2. Först var jag hos min farmor, farfar, faster och pappa tillsammans med mina tvĂ„ systrar, Charlie och Christopher. Öppnade julklappar och Ă„t massa gott, kollade en stund pĂ„ Kalle anka med Charlie men jag passade pĂ„ att sminka mig istĂ€llet. Fick ha Kalle anka i bakgrunden istĂ€llet👍 
Vi var kvar hos farmor till halv fem ca, sen gick vi vidare till mormor, morfar, mamma, mormors syster och man! Dom bor grannar sĂ„ det har inte mer Ă€n 2 minuter att gĂ„ frĂ„n den ena till den andra😊 

NĂ€r vi kom hem till mormor sĂ„ kollade vi pĂ„ tvn en stund. Maten var inte klar sĂ„ vi umgicks en stund och kollade pĂ„ tv, Polarexpressen och Nu Ă€r det jul igen 3? tror jag att den hette.. Inte min typ av film men det gick att se en stund innan man blev uttrĂ„kad. Precis innan middagen sĂ„ fick Charlie lĂ€gga sig för att vila en stund. Han hade varit vaken hela dagen utan nĂ„gon sömn, och för att orka kvĂ€llen sĂ„ fick han ta en liten powernap pĂ„ en timme. DĂ„ passade vi alla pĂ„ att Ă€ta julmat och umgĂ„s! Det var sĂ„ pladdrigt för att alla pratade i mun pĂ„ varandra men sĂ„ gott det var att Ă€ta! Jag blev visserligen snabbt illamĂ„ende och mĂ€tt men det har sĂ€kert med att jag inte har Ă€tit sĂ„ mycket och sĂ„ fett pĂ„ nĂ€stan 2 veckor. SĂ„ lite illamĂ„ende blev man och magen var alldeles svullen fram emot Ă„tta tiden😂 Jag sĂ„g gravid ut pĂ„ nytt, sĂ„g lite kul ut! 

Vi öppnade julklapparna som mormor hade köpt vid sju tiden nĂ€r charlie vaknade. Han var sĂ„ trött att han mer eller mindre sov i min mammas knĂ€. Han tyckte inte alls om sin julklapp som var en "dansade" Minion. RĂ€dd som ett bi var han, gömde sig under min mammas arm och kikade fram försiktigt dĂ„ och dĂ„..😊 

Vi Ă„kte hem vid halv Ă„tta efter att Charlie hade fĂ„tt en matbit i magen. Christopher körde oss hem sĂ„ vi slapp Ă„ka hem med buss i kylan! Det blĂ„ste nĂ„got sĂ„ för jĂ€vligt sĂ„ han var snĂ€ll och körde oss. NĂ€r vi kom hem sĂ„ stĂ€dade vi undan allt som lĂ„g framme, bytte om till mjukisklĂ€der, tĂ€nde ljus och pĂ„ med julmusiken. Sen öppnade vi vĂ„ra julklappar.. Jag har nog aldrig varit sĂ„ nöjd över mina julklappar som jag blev i Ă„r!! Jag fick en Ă€kta bombarjacka, röd fĂ€rg😍 
Klackskor frĂ„n belles shoe, underklĂ€der frĂ„n Victoria secret, tvĂ„ set frĂ„n The body shop, en med plommon och med grönt te. En jumpsuite med leopardmönster, nagellack, presentkort, en ny mascara, en Alcatraz kofta😍  Ett kors armband och en mössa dĂ€r det stĂ„r Dodo, som Ă€r mitt smeknamn mellan mig och en kompis😊
---
Charlie fick, klĂ€der i storlek 92 som jag ska lĂ€gga undan tills det Ă€r dags! Han fick bad leksaker, ankor och fiskar. Bad kritor som han kan skriva och rita med nĂ€r han badar! VattenfĂ€rger, papper, kritor, tuschpennor, bilar, en eldriven leksaksbil som gĂ„r i 25 km i timmen,  bok frĂ„n Babblarna, ett gosedjur frĂ„n babblarna. En docka, dushkrĂ€m, Minion och en boll som blinkar olika fĂ€rger nĂ€r den stöter i golvet😍 
- - - 
Random bilder 
#1 - - Anonym:

E du tillbaka med Kristoffer igen ?

Svar: Nej
Johanna

#2 - - Anonym:

Vem var det pÄ din ms?

Till top