Valborg

Random / Permalink / 4
Ha en underbar Valborg alla ni, jag själv sitter ensam hemma med Charlie som sover. Jag har städat hela kvällen, det är så jag gör för att fördriva tiden när jag är ensam hemma. 

Nu sitter jag med en kall cider och sitter med tända ljus i varje rum. Lite ensam mys🍓
#1 - - anonym:

jag läste på din ask.fm ett tag sen att du inte använda preventivmedel för du inte trodde att du kunde bli gravid (för att du hade haft oskyddat sex så pass mycket utan att bli gravid? tror det va de du sa).
men varför hade du oskyddat sex från början då? var det för att du var för ung för och veta något om det? varför ville din pojkvän ha oskyddat sex från början?

Svar: När man var så ung som jag var så tänkte man inte på det, mer vet jag inte faktiskt. Det var så länge sen det var! Christopher tjatade på mig i ca ett år på att jag skulle börja med p-piller men jag vägrade inkl kondom m.m. Ju längre tiden gick så blev jag ändå aldrig gravid så jag trodde att jag inte kunde få barn eftersom jag aldrig blev gravid.
Någon dag innan jag plussade så pratade jag och Christopher om att jag skulle börja med p-piller och vi satt faktiskt vid datorn för att kolla vad för slags medel som jag skulle kunna ta ist. Men sen så plussade jag så då blev det inget ändå.
Johanna

#2 - - Anonym:

Du ville väll inte ha alkohol i närheten av Charlie så varför dricker du alkohol när du har honom?

#3 - - Anonym:

Du ville väll inte ha alkohol i närheten av Charlie så varför dricker du alkohol när du har honom?

Svar: Vem har sagt att det var alkohol i?
Johanna

#4 - - Anonym:

Du borde ju förstå att man tolkar det så eftersom du skriver cider.

Till top