Kattungar

Random / Permalink / 1
Dagen har sett ut som igår, jag och Charlie har varit hemma idag också både från skola och från dagis. Charlie har blivit bättre med hostan och har fått sova ut nästan hela dagen så nu har han ork till att gå till dagis. Det känns så taskigt mot honom att lämna honom på dagis när han har legat och hostat hela nätterna. Då får han inte så mycket sömn men jag får hoppas inatt på att hans hosta har lugnat ner sig. 

Annars idag så har vi sovit som galningar båda två. Vi vaknade båda vid åtta på morgonen, då fick han välling i sängen och sen somnade vi båda om till klockan tolva ca. Så vi har sovit för det mesta, jag vet inte varför jag sover så mycket! Jag är så olidiligt trött på mornarna och har verkligen ingen ork under dagarna.. Tråkigt men jag tror min stress ligger bakom det och min dåliga aptit. 

Idag har vi också fått fyra nya kattungar, samma färger som dom andra två kullarna. Två stycken som är orange, en hel svart och en sköldpadda. Dom kom någon gång under eftermiddagen, ingen visste förens vi kollade i en låda som Tingeling(mamman) brukar ligga i. Och där låg hon med fyra ny förlösta bebisar. 
Jag har fått äran att ge namn till sköldpaddan som är en hona. Dom tidigare kullarna har jag fött döpa en hona till Hallie och kullen innan fick det bli en Sture! Nu vet jag inte riktigt men något fint gulligt namn ska hon få! Jag har bra smak på namn👌
#1 - - Mimmi:

Men gud vad mysigt med kattungar! Vad gör ni med kattungarna hela tiden? Säljer ni dem eller behåller ni de? Har nämligen varit sugen på att köpa katt väldigt länge :)

Svar: Vi säljer dom självklart😊
Johanna

Till top