Gelenaglar

Random / Permalink / 0
Jag har skaffat mig gelénaglar idag, gratis och otroligt fina för att vara "nybörjare". Igår kväll så skrev en tjej på ett forum på Facebook om någon ville ställa upp som nagelmodell och självklart sa jag ja. För det första så hjälper jag ju någon att utbilda sig och för det andra så får jag fräschare naglar. 

Så imorse vid halv nio åkte jag till Täby centrum och mötte upp tre tjejer som skulle vara nagelmodeller. Vi gick upp till Studio Ava och dom började fila och ha sig. Dom tjejerna var under utbildning så vi fick våra naglar gratis, det tackar man ju inte nej till. Jag fick en jätte trevlig tjej som jag klickade ganska bra med. Hon var lätt att prata med vilket jag kände var kul, jag skulle ändå få sitta där med henne från 09.00-15.00. 

Jag blev klar med mina naglar kvart över två så då var det bara att åka och hämta Charlie från dagis. 


Till top