Min son♡

Personliga inlägg / Permalink / 0
Du står mig närmast i hjärtat❤ 
 
 Jag var med dig första gången när du kom ut ur min mage, ut i verkligheten. Jag var den första som du fick se, utan att jag själv fick se dig. Jag var den första som fick höra ditt första skrik utav att kunna besvara dig.. Jag fick se dina ögon först av alla när jag blev lämnad själv på sjukhuset. Där låg du i din lilla genomskinliga säng med gips på fötterna. Jag var den första av alla att få bära och ha dig i min famn. Jag fick känna doften av ditt babyfett som jag aldrig kommer glömma, kunde sitta i timmar och bara sniffa på ditt huvud. Jag fick se ditt personnummer först av alla när jag satt med dig på neonatalen. Jag tillbringade all tid på neonatalen hela nätterna och på inskrivningen på avdelningen på Astrid Lindgrens barnsjukhus när du var ynka 3 dygn.

Trots att jag var helt slut efter kejsarsnittet, all värk & smärta som jag drogs med själv i 2,5 vecka kämpade på för din skull. Du hade bara mig dom veckorna♡

Jag var den första att hålla din hand vid första, andra, tredje, fjärde operationen. Den första och sista som du somnade till och vaknade till under alla ingrepp & behandlingar som har gjorts med narkos är jag den som har suttit där vid din sida♡

 Jag var med dig första dagen på dagis! Se din glädje var oslagbar! Jag var med när du tog ditt första steg när du höll i mina händer. Jag fick höra dig säga mamma första gången som även blev ditt första ord!😍

Jag har sett dig sårad, rädd, ledsen, glad, förvirrad, lycklig, smärta, förbannad, varit en pain in the as. Mig var den första som du sa I love you till.

Jag har gjort allt för dig min underbara son. Här står jag idag, 3 år senare. Stoltare än någonsin över att du är min son!♡

Jag finns alltid där för dig, släpper aldrig tagit om dig min älskade♡

 
 
Till top