Tatueringen

Random / Permalink / 3
Sitter & spelar kort med mamma och Linnea, sitter och dricker lite cider. Har det trevligt med familjen min! Tänkte bara skriva ett litet inlägg för att berätta min upplevelse om tatueringen. 

Jag tatuerade mig i Åkersberga hos en kille som äger en tatuerings studio för sig själv. Det är bara han som jobbar där alltså. Han var grymt trevlig och var lätt att prata med. Han såg bra ut också vilket var ett ännu större plus ;) 
Jag hade tid 11.00, när jag och mamma kom dit så pratade vi om tatueringen och lite om jobb osv. Sen så började han fixa iordning själva "arbets platsen" alltså britsen där jag skulle ligga, bänken där färgen skulle stå. Han var noggrann med att allt skulle bra cleant! 

När han började tatuera så gjorde det inte så speciellt ont han det stack mest till men när han började med själva Charlie bokstäverna så gjorde det fan ont. Jag låg och klämde sönder Linneas mössa som jag tog med mig för att jag inte hittade min mössa när vi skulle åka. 
Det ondaste var när han skulle fylla i C:et & när han skulle fylla i H:et, han använde 6 nålar istället för en. Så ja det kändes verkligen. Man kände hur det åkte in och ut genom skinnet! 
Men på ett sätt så var det skönt men ändå smärtsamt.. Men det var värt smärtan garanterat! :) 

Han tyckte jag blödde ovanligt mycket och började fråga en massa frågor t ex om jag drack igår eller om hade mens men nej på allt.. Konstigt att jag blödde så mycket, han skrämmande upp mig lite men när han väl tatuerade så försvann den rädslan som tur var. 

Jag fick betala 1200kr för tatueringen vilket var värt det! 



#1 - - Ellie:

Jättefin! :)

Svar: Tack :)
Johanna

#2 - - Anonym:

Vad hette studion?

#3 - - V:

Super fin! :)

Till top