Kvällen

Random / Permalink / 1
Godmorgon! 
Regnig och kall dag som vanligt.. Så tråkigt väder att jag blir galen, finns inget och göra då förutom att glo på tv. 
Igår kväll va jag faktiskt ute med en vän och min syster Josefine. Charlie va med mamma. Roligt att få komma ut lite, det va andra gången jag va ute så på ett år. Annars har jag varit hemma hos min mamma utan Charlie men nu hade mamma honom en stund så jag kunde få träffa andra! Hade verkligen jätte roligt :) Vi skulle fiska vid Gullsjön men vi hittade inte så vi drog till Skavlöten och fiskade, Josefine va den ända som fiskade och hon fick två fiskar under 15 minuter. 


Och nej, vi drack inte alkohol! Som sagt så har jag inte rört det på två år, så ni behöver inte säga något om det! 
Vi åkte till Statoil iofs och drack Cola, haha japp det va det ända vi drack. 

Josefine drog hem efter kanske en timme men jag va kvar ute nu när jag väl hade barnvakt för någon timme, ville utnyttja det till minsta sekund. Ja, men roligt hade jag som bara den, snackade massa som jag hade missat och allt i mitt huvud fick jag rensa lite på. Va skrattade för det mesta, det behövdes verkligen! 

Kom hem lite efter tolv då Charlie fortfarande sov. Så jag satt ute ett tag och sen la jag mig. 
Charlie va svårt soven.. Han sover så dåligt så det är sjukt! Jobbigt för både honom och för mig. Jag har legat och hållt i hans napp så han inte ska tappa den ur munnen för då vaknar han direkt! Vi gick upp för två timmar sen snart, ligger i badet och ska upp strax och köpa blöjor och dricka lite te med kokos :) 
Ha en underbar lördag mina vänner! 
Charlie just nu 
#1 - - ♣ Ida - Hon som föddes med LKG:

~ Varför röstar man på SD och liknande partier? Har du nån teori om det? Svara i inägget "JAG FÖRSTÅR INTE RIKTIGT VARFÖR" :) Tacksam för svar! ~

Till top