Dagen

Random / Permalink / 0
Go kväll! 
Kom nyss upp till mamma efter att ha varit nere hos Christopher en stund. Igår hjälpte jag honom med hans nya säng, en loftsäng. Så idag har han packat upp lite mer inne i sitt rum hos sin mamma, hjälpte honom lite, tog mest hand om Charlie. 

Tidigare idag åt jag på nya Madonna här i Gribbylund med mamma och Linnea. Charlie ska alltid pricka in på att vakna när man ska äta vilket är lite jobbigt. Han kan sova hur bra som helst, sen när maten eller något kommer då ska han vakna.. Jag har inte haft något och skriva idag därför jag inte har lagt ut något. 

Ska bada av charlie nu, han är så trött att han gnäller heela tiden. Han sover så dåligt under dagarna och kvällarna.. :( 
Skriver lite senare! 

Finns videos på Charlie på min instagram: Yohannaistheshit 




Till top