Galen Charlie

Random / Permalink / 0
Charlie är verkligen galen när man har honom på axeln! Han slår ju i min näsa & kindbenen. Han svingar runt som om han hade värsta fyllan typ! Haha så gulligt 💕 

Har varit en sämre natt idag.. Somnade rätt så sent, sen vid sex så började Charlie gnälla så han fick mat sen när vi skulle somna om så skrek han och ville verkligen inte sova. Sen vid åtta så gjorde han samma sak igen, så nu har jag honom inne i duschen med mig men det funkar inge vidare.. :/ Han gnäller, spottar ut nappen så jag får ha honom på bröstet får då är han tyst i alla fall. Lite jobbigt eftersom det blir så kallt på resten av kroppen.. 

Idag ska Charlie hem till sin farfar och få sova över där. Det va ett tag sen han sov där så inatt ska han sova där. Ska även bli skönt att få sova ett par timmar extra. Han sover borta en natt i veckan just för att få träffa mormor, farfar, eller vem utav dom beroende på hur jobbet ser ut för dom, plus att jag och Christopher får vara i fred och få sova självklart! 
Lite mörk bild men Charlie sov så jäkla sätt att jag inte ville väcka honom med en blixt i ansiktet! 

Till top