Mys

Random / Permalink / 2
Go kväll 
Jag sitter i soffan och kollar på youtube, kollar just nu på en kille som spelar in humor videos med sin pappa och ibland på när han spelar FIFA och failar, hans kanal heter ComedyShortsGame
 Har Charlie i famnen också, jag väckte honom för att ge mat, byta blöja och fixa till skenorna. När jag la honom i sin säng så började han skrika & skrika så jag tog upp honom och så somnade han. 
När jag väckte honom första gången så skakade hela han.. Så hemskt va det, han blundade men ändå så skadade han.. Va tvungen att guppa lite med honom så han vaknade till. 

Jag köpte en skjorta till Charlie idag i Täby centrum, i storlek 74. Jätte fin, 50kr, det va rea.



#1 - - Anonym:

Varför sparar du inte till din framtida lägenhet? Antar att du har tillräcklig med kläder till han så mycket du köper :) man hinner spara rätt mycket på 1 år om man skippar alla onödiga småköp

#2 - - Felicia :

Oj "Anonym" du verkar inte ha en aning om hur fort bebisar växer xD
Du kommer att få en chock kan jag säga ;)
En storlek funkar oftast i 1-2 månader om man inte köper lite för stora kläder då kan de kanske ha dem i 3. Stl 50 brukar de växa ur på en månad.

Till top