Info om mig

Graviditet / Permalink / 4
Mitt namn är Johanna och jag är 16 år.

Jag bor i lilla hålan Gribbylund med min mamma och mina två syskon plus sex katter. 
Jag gick i Åva gymnasium men slutade för att jag fick massa hinder som va viktigare. När jag är hemma från skolan så sover jag oftast, är med någon kompis eller så ligger jag bara i sängen. 
Jag har en pojkvän sen ungefär 5 år tillbaka. Vi har haft det fram och tillbaka men allt som allt är så det typ 5 år. 

Jag startade bloggen för att få prata ut om min vardag och om min graviditet. Jag är i vecka 24 och väntar en liten pojke. Jag tänkte skriva lite om hur jag misstänkte att jag va gravid med tankar och känslor. 
Hoppas ni gillar det jag har att skriva o vill stanna här för att veta mer om mig och om min son. 
Kram 

#1 - - Ylva:

Kommer följa dig och lillbäbisen med spänning och glädje. :)

#2 - - Hej.:

5 år? Du och han har varit tsm i 2-3år, 5år sen var det 2008

Svar: Hej, ja det vet jag. Men vi tar känt varandra i 8 år och under dom åren har vi varit tillsammans fram och tillbaka, vilket blir ungefär 4-5 år.
Johanna

#3 - - sofia:

Det kommer gå såååå bra! Galant!
:) Lycka till med lillpojken

#4 - - Anonym:

Varför valde du att behålla barnet?

Till top